Nieuw post adres - Reisverslag uit Nakuru, Kenia van Petra Berkhoff - WaarBenJij.nu Nieuw post adres - Reisverslag uit Nakuru, Kenia van Petra Berkhoff - WaarBenJij.nu

Nieuw post adres

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Petra

12 Januari 2007 | Kenia, Nakuru

Heey Nederlanders!

Alleen even een kort berichtje met mijn nieuwe post adres erin. Het adres in Nairobi gebruik ik niet meer, mijn nieuwe adres is:

Petra Berkhoff
Kieni Primary School
P.O. Box 62 Kabazi
Code 20114 Kenya


Hoop wat vanuit Nederland te horen;) Volgende week nieuwe update over deze week!


Liefs Petra

  • 12 Januari 2007 - 07:21

    Harry Und Steffi:

    Hey Petra,
    je nieuwe adres staat genoteerd... En we laten wel wat horen...
    Veel plezier nog toegewenst
    Harry und Steffi

    Eindelijk de eerste reactie van ons :P

  • 12 Januari 2007 - 13:03

    Bassie:

    Hoi Peet,

    zal meteen ff je postadres opschrijven!
    Uiteraard zal ik je dan uit Nederland iets sturen.:-)

    Heel veel succes met alles.

    doeggiee Knuf. Bassie

  • 12 Januari 2007 - 13:26

    Marlies(cios):

    heeey petra!
    ik heb net al je mailtjes gelezen!had ik tot nu toe nog niet gedaan!leuk hoor die fotos en verhalen!hoelang moet je nog, wanneer ben je weer op school?nou geniet!!groetjes marlies ps. nog iets met de ballonnen gedaan?

  • 14 Januari 2007 - 15:11

    Oma En Opa:

    Lieve Petra
    Ook wij hebben je nieuwe adres en wij zullen dat ook gebruiken, let maar op.Tot de komende brief.
    Veel liefs en groeten van ons.

  • 14 Januari 2007 - 21:58

    Anke:

    Hey peet!

    Zal mijn reactie hier maar even plaatsen, ik weet niet of je ze onder het vorige hoofdstuk nog leest..
    Wat leuk de kerst en oud&nieuw in kenia..mooi ook die foto's van de kids en hun kadootjes! Zeg..wat staan die dreads je gaaf zeg!eindelijk heb je ze he!
    Ik lees nu het boek ''de blanke masai''..die masai's hebben ook van die dreads! Ik zou zeggen.. trek rode kleden aan en springen maar!! Happen naar Pijnenburg ;)en dat in Kenia.. ( wel een leuk sportact. trouwens..oud hollandse spelen! TIP!)

    Hier alles goed, afgelopen weekend gewerkt op zorgboerderij, een heerlijk rustig weekend! We hebben twee nieuwe schapen! Je kunt hun ogen niet eens zien..zo dik zitten ze in hun vacht! echt lache..
    Verder ligt er hier nog steeds geen ijs..dus zoek ik mijn geluk maar in de ijsbaan! morgen weer ff schaatsen! :)

    Nou, sms je me als er bij jou ijs ligt? Succes komende weken en werkse op de school! Juffie Petra goes for it! :)

    Tot hores/mails/sms/schrijfs/rooksignaals/telegrams/telephaties!

    Liefs, Anke

  • 14 Januari 2007 - 22:04

    Anke:

    oh ja..misschien nog leuk om een keer heen te gaan..

    Roth Shield Giraffe Centre in Nairobi (3x raden..hier kun je..Giraffen zien!) en.. het Nairobi National Park.. Hier kun je een cheetah aaien!! wauwie!!..ik zeg..moet je eens meegemaakt hebben!

    Dit heb ik van Maartje gepikt hoor..die is hier heen geweest!

    Hoe staat het trouwens met jou BIG FIVE? hoeveel dieren van de FIVE heb jij al gespot?

    Ik ga slapen..trusten onder de Keniaanse zon!

    Doei!!
    Liefs, Anke

  • 15 Januari 2007 - 12:07

    Milou:

    Hay lief vlindermeisje
    Hier een sms vanuit het zonnige en witte oostenrijk ;) Ik hoop dat je het daar naar je zin hebt, volg je helaas niet meer zo veel via internet, als toen ik nog in nl zat, (btje lastig hier met internet) maar ik lees je brieven graag!! jammer dat je er nog maar 1 van mij hebt... '
    Lieve knuffel xxx Lou

  • 16 Januari 2007 - 17:41

    Ron Arends:

    Hallo Petra ik lees met grote bewondering je berichtjes. Je foto's zijn erg indrukwekkend.
    We zijn allemaal benieuwd naar je verhalen als je weer op school bent.
    Veel succes in Kenia.

    Groet Ron

  • 20 Januari 2007 - 12:05

    Milou:

    Weer ff een berichtje vanuit oostenrijk. Hier gister hele dag geregend, ligt bijna geen sneeuw meer op de piste :S als het zo door gaat ben ik volgende week werkloos...
    Hoop dat er snel wat valt, want het is hier veelste warm.
    Hoe gaat het daar bij jou, in het zonnige kenia? Ik mis je hoor!! Knuffel xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Petra

Dit valt vast niet te omschrijven in een zin, lees de berichten maar;)

Actief sinds 20 Okt. 2006
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 20621

Voorgaande reizen:

04 December 2006 - 07 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: